lip 12 2016

KapiKoszykarz


Komentarze: 0
Kilka miesięcy temu miałem problem z moim związku szerokopasmowej, która z przerwami wyciąć, lub potrzebne router być włączony / wyłączony ponownie. 
 
Kiedy zorganizował call-out z inżyniera BT, powiedziano mi w żaden niedwuznacznie, że jeśli problem był z mojego domu okablowania, chciałbym być pobierane opłaty. Jeśli to była wina ze skrzynki przyłączeniowej lub routerem lub okablowania zewnętrznego, wówczas BT będzie naprawić lub wymienić. 
 
Innymi słowy, mały biały BT-branded skrzynki i gniazdo jest "punkt graniczny". To miejsce, gdzie odpowiedzialność BT Openreach zatrzymuje i uruchamia klienta. (BT Retail dostarcza również mnie z routerem nieskończoność, do dostępu do Internetu, ale to technicznie inny komponent usługi, a nie dostępu do sieci). 
 
Coś podobnego jest prawda z mojego telefonu - karta SIM reprezentuje demarkacyjnej punkt dla części połączeń z oferty usług Vodafone. Jest to w istocie częścią sieci, a nie część mojego telefonu. Choć muszę ustawień operatora i konfiguracje być popychany w dół do mojego urządzenia (np APN do internetu), że znów jest coś oddzielne. 
 
Rozważmy teraz co się dzieje w bardziej oprogramowania wymuszona, wirtualnym świecie. 
kapikoszykarz : :
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz